Missuppfattning a´la 2000-talet

Msn:ade lite med Alex för en stund sen:


Alexandra säger:

Hej jojo!
Alexandra säger:

Hur är läget??
Jojo säger:

heeeeeej
Jojo säger:

bara fint.. Hur är läget med dig?

Alexandra säger:

det är bra, har lite ont i fötterna efter en lång dags shopping!

Jojo säger:

Vad shoppade du igår då?

Alexandra säger:

jag har shoppat idag..jobbade igår..

Jojo säger:

en hel dags shopping idag? Hur har du hunnit med det??? Klockan är bara halv elva!

Jojo säger:

dagen har ju inte ens börjat än! =)

Alexandra säger:

hehe..näe inte hemma hos dig..jag är ju i Tokyo!

Jojo säger:

haaaaaaaaaaaahahahaha!!!

Jojo säger:

DÅ förstår jag!

Jojo säger:

du är i japan! Haha

Alexandra säger:
Kl är 18:30!

Jag säger då det. Inte konstigt att jag var lite fundersam där ett tag.


      

Tillbakablickar!
Sommar i badhusparken 2006, studentbal 2003 och nyårsafton 2007!


Kommentarer
Postat av: Alex

Du Johanna, när jag såg dom där gamla bilderna så började jag fundera hur länge vi kännt varandra..inte så länge tänkte jag..sen räknade jag efter..nästan 7,5 år!! Hur galet är inte det??! Kram på re!

2008-03-08 @ 13:20:46
Postat av: Jojo

What? Är det sant? Oh my god, det är ju typ halva våra liv.. Eller få se nu.. Gaaah, vi börjar bli grymt gamla du och jag! Hilfe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback