Diffrent kinds of ME!

Åh guuud så roligt jag har haft nu.
Här har ni mig i alla olika former, välj din favorit!

OMRÖSTNING OM ERA FAVORITER SKER I KOMMENTARERNA!


                             
       korean                         turk                          afrikan


                   
     gammal                         man                       trist orginal

Fasen att man inte blev född till man.. Snygg ju! HAHA!



...och nu över till den nya frisyren..det blev rätt kort, men å så härligt!

                             
 före klippning                  ny frisyr              ny frisyr från sidan




Tack för tipset om sidan Tant J!
Gör det här ni andra med vet jag. Grymt skoj.
http://www.faceofthefuture.org.uk/



Uaaack...sprutlack!

Kolla in den här för ett gott skratt så här på måndagskvällen.

Hon gör det bra tycker jag!! Haha.

http://www.youtube.com/watch?v=m20TSyaEEHc



Tack Suss för tipset!


Twentythree

Nytt inlägg! Det var på tiden. Mycke nu...

Jag fyllde 23 förra helgen, ta mig tusan. Tänkte passa på att tacka alla inblandade för en grym dag/natt och tacka för alla fina presenter! Lika kul varje år, jag håller INTE med om att födelsedagar är roligast när man är liten...

       
     

Kvällen fortsatte sedan med snygga dancemoves på BJ:s. Jag blev utdragen ur toan av Åsa och rakt ut på dansgolvet där de spelade "Happy Birthday to you" bara för MIG! Haha.

image469

Alla finfina presenter. Tusen tack!