Jag vägrar!

Planerade igår kväll att jag skulle vara lite seriös och ta en morgonpromenad innan skolan idag.
Ställde klockan på 7.00 (börjar 9), och hoppade piggt upp.
När jag drar upp persiennen och tittar ut tänker jag bara: NÄE JAG TOTALVÄGRAR!!
Det spöregnar OCH stormar, och termometern visar 1,6 grader.
USCH OCH FY!
En sån här dag är det tillåtet att ge upp alla sina utomhusplaner.

Jag bestämde mig för att ta en lång och god frukost istället.

I två dagar har det faktiskt varit lite snö i stan. Halleluja moment, ljust och fint.
Då passade jag på att använda min nya mössa som jag stickade klart i helgen!
Den e rosa och har en tofs.

image518

Kommentarer
Postat av: Kakan

Nu är jag less på den rosa mössan. Ge mig ett nytt inlägg! Förresten, vad gör du vecka 8? I'm off from school. Care for a visit?

Postat av: Jenny

Du kan ju du också! Det är bara att starta en stickjunta!

2008-01-28 @ 21:03:07
URL: http://www.tantjenny.webblogg.se
Postat av: Kakan

Jojo, ingå ingen junta med Jenny. Det ballar bara ur och slutar med att man är rödvinsfull........... fast,
det är ju en BRA sak...?! What the heck, do it!

2008-01-29 @ 00:32:46
URL: http://select.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback