En liten tabbe

Min fantastiska sambo gav mig en fin julklapp i julas, nämnligen biljetter till "Footloose", en dansmusikal som även finns som gammal filmklassiker. Kanonpresent var det, en riktig överraskning! På biljetterna stod fredagen den 1 februari, vilket kändes som om en evighet när man satt där på julaftons kvällen. Men tiden gick och nu är det bara några dagar kvar! Jihoo som jag längtat. En sväng till Stockholm för att gå på musikal, perfekt fredagsnöje!

image519


Nu för några timmar sen satt jag och slöpluggade lite på rummet och lyssnade på radio. Jag har hört förut att de gör reklam för just den musikalen, men den här gången lyssnade jag extra noga. "...Footloose kommer till Stockholm den 20:de februari!"

Hmm vänta nu, vad menar dom. Jag ska ju dit på fredag? Kunde inte förstå vad som inte stämde så jag bestämde mig för att kolla upp det. På biljetterna står det ju fredag 1 februari 19.30... Sökte på Footloose på Ticnet istället, och vad ser jag..


JO ATT FOOTLOOSE DEN FÖRSTA FEBRUARI GÅR I GÖTEBORG!!!


Bra jobbat grabben. Du har alltså köpt biljetter till en musikal på västkusten!! Great. Biljetterna kan inte återköpas.. Inge fel på Göteborg, bara att nu finns INGA tågbiljetter kvar dit den dagen, flyga är svindyrt och jag börjar jobba på lördag förmiddag.

Sikken tabbe. Lös den om du kan!

Kommentarer
Postat av: Kakan

Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta. Ni är ju tamejfan helt otroliga ni två :) (jo, jag skrattar..)

Postat av: Kakan

...sälj biljetterna på blocket/tradera. Men det har ni väl förstårs redan tänkt på. G'natt.

2008-01-30 @ 02:05:52
URL: http://select.webblogg.se
Postat av: suss

men åh jag tycker synd om er. Har du kollat 50 kr bussen sthlm -göteborg?

2008-01-31 @ 08:27:52
Postat av: Emelie

Åh vad jobbigt jag skulle bli pissed. kom ni på någon lösning? :)

2008-02-04 @ 19:42:53
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback