Utmanad..

Utmanad

Jag antar härmed Mathildas utmaning!
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer fem bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


- Jag har sålt Marlborough Light till Petter, och sedan glömt att ge dem till honom.

- Jag kan somna när och var som helst vilket visade sig tydligt när jag en gång somnade bakom ratten i 110 km/h.

-Jag har jobbat med att plocka lime på Nya Zealand.

- Jag samlade på banan-prylar när jag var mindre. Jag har 10 banan-gosedjur, 2 banan-tavlor och en banan-telefon.

- Jag får kräkreflexer av att se döda fåglar.

- När jag väl INTE kan sova så börjar det klia som tusan på halsen och axlarna.

image484


Försök klå det ni!!
Jag utmanar härmed
Kakan, Suss, Gabbsan, TantJ och Lippe.. 

Kommentarer
Postat av: s

Men jojo jag har ju inget att utmana dig med... Vad skulle dte vara. Sorry dude!

2007-10-10 @ 19:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback