Oh..my..god!

VILKET FAAAANTASTISKT VÄDER!

Jag lämnade Uppsala i fredags, men var har jag hamnat?
Det är 27 grader (I SKUGGAN!) och klarblå himmel varenda dag!
Kan ju banne mig inte vara Östersund, då hade kallblåsten gjort sitt.
Näe fasen, tror jag hamnat i Spanien eller nått liknande.
Så här varmt i en heeel vecka i Östersund?
Näe, jag tror inte på det.
Galet är ordet.
Och UNDERBART!

Inte nog med det.
På självaste nationaldagen imorgon onsdag verkar vi få det VARMAST I LANDET! 
Det händer inte ofta ska ni veta..
Voj voj! 

image343
Sverigeväder onsdag 6/6 2007

Dagen ska firas med jordgubbstårta med mina kära vänner.
I love summer!



Kommentarer
Postat av: jenny

grattis, njut av vädret! :) gick hemresan bra?

Postat av: jenny

vad trist, men får du nå cash tillbaka för resan då? jag vet, vädret är ju underbart!! jag förväntade mig att komma tillbaka till ett grått norrland, men inte då. jag trivs superbra på jobbet, har bara varit i caféet/restaurangen hittills men idag blir det butik :) har haft en dag i solen, men tyvärr var jag osmart och smörjde inte in mig så nu är det skugga som gäller.. :D

2007-06-07 @ 13:37:25
URL: http://korridorsliv.blogg.se
Postat av: Kakan

Vojne Vojne sikket väder vi har!!
Säg till om du vill hänga någon dag.. Har ju inte sett dig på ett helt dygn nu.
Och, gå in på min blogg och hjälp mig bestämma vilka glasögonbågar jag skall köpa!!!! Das war alles. Danke!

2007-06-07 @ 20:11:15
URL: http://select.webblogg.se
Postat av: Sara

Hej Johanna! Kan inte du lägga ut lite bilder från våran mysiga (och smått kaosartade) kanottur på din underbara blogg?:) Kram Sara

2007-06-11 @ 23:25:20
URL: http://Sarak.webblogg.se
Postat av: thilda

hejhej! allt bra med dig johanna? här uppe i norr ere kallt som tusan nu, haha! men vi hade också det gött förra veckan =) Jag är ledig yranhelgen, men vettefan hur jag ska ta mig ner.. slutar 14 på fredagen och börjar 7 måndag morgon.. nån bra idé? kramkram!

2007-06-13 @ 23:57:54
URL: http://thildis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback