Hej!

Hej hej.

Nu var det vekligen LÄNGESEN det kom nått nytt på den här bloggen. Måste vara för att man haft så fullt upp den senaste tiden........NOT (citat: Borat)

Detta har hänt:

27 december - Ett försök att bränna bort julmaten på spinning = spyfärdig och såg blåa stjärnor (kroppen var inte riktigt beredd på fysisk aktivitet efter julhelgen)

På kvällen - Skulle göra nått crazy, slank in på Saw III på bio, vilket var den dummaste idé jag nånsin kommit på. Sorry Mogge, du får välja film framöver...=)

28 december - Suss kom hem från staterna! Jihhoo! Järngänget mötte upp henne på tågstationen! Se fin bild och övrig info på
select.webblogg.se

31 december - NYÅRSAFTON I ÅRE! Först slalom för första gången på 2 år!! Fantastiskt trots att det var en halvtimmes kö till varje lift och att föret inte var det bästa i alla pister. Men guuuud va glad jag var att äntligen få sätta på mig pjäxorna. Som jag längtat.

Kvällen firades hos familjen Husberg i Björnen i Åre. Mycket trevligt! Jag, Suss och Mogge drog vid 23 in till byn, var på fest, skålade på torget, dansade som galningar på "2rum & kök", åt kebab och umgicks med en intressant person vid namn Filippe... Underhållande kväll måste jag säga. Läggdags 04.50.

4 januari 2007 - Ett nytt försök att komma i form. Jag och Suss gick på Body Pump. Nu jäklar ska det byggas muskler tänkte vi, och tog i som bara den... Inte det smartaste vi gjort om man säger så. Nånting hände i allafall i de stackars musklerna, har haft träningsvärk som ALDRIG förr i varenda muskel. Har inte kunnat röra mig normalt sen dess. Illa, när det nu är fyra dagar sen.... Aj aj aj.

6 januari - BESKED! Jag som laddat för att läsa Psykologi A i Uppsala i vår, men fick nu det andra urvalet på min ansökan. Jag kom in på kursen Kostvetenskap A!!! Har ju egentligen satsat på Dietistprogrammet, men detta är deras första kurs! YES! Nu får jag läsa det jag vill! Allt jobbigt komvux-plugg i höst har lönat sig! Jippi! Så nu drar jag ner till Uppsala den 17 januari! Spännande som bara den.

På kvällen var det partaj hos Kakan och Joel. Kanonkul förfest med diverse galna påhitt, bl.a. Spiderman-kyss-look-alike. Haha. GRYMT! Drog vidare till Lerkan där det var skoj ett tag, men blev lite halvsegt mot slutet. Åt kebeb och tog sen taxi hem.


Foxtrot för fulla muggar

7 januari - En dag i mycket lågt tempo. Pratade med Gabbsan i telefon som satt och väntade på planet till Barcelona! Ha det så himla gott nu, så kommer vi och våldgästar i vår!

8 januari - Idag. Eh ja, jag sov till 11.15, dvs 12 timmar. Dags att försöka minska på den nattliga sömnen tror jag, man ska ju snart bli seriös!


PUH! Thats it. Bye bye, äppelpaj


Kommentarer
Postat av: Kakan

Snygg bild! Från krogen eller!? Åh nej! Vänta nu?? VIMMELBILD!? Gaaaaaaaaah..

Postat av: Anonym

men du Lisspan... vilken härligt genomgång. och grattis till kostvetenskapen. super bra. Karin Håff

2007-01-10 @ 17:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback