2½ vecka!

NÄE?! Är det så nära till julafton?!
TVÅ OCH EN HALV VECKA!
Gaaah!

Jag som inte ens har köpt en enda julklapp.
Vart tog den här hösten vägen egentligen?
Det har ju gått något så ooootroligt fort!

Å vädret? Hjälper det till att få fram julkänslorna??
NÄE skulle itne tro det va. Pissblött är var det är.


image514

Det känns som igår, fast det var i våras...

Fast jag fick en tidig julklapp av mamma på posten idag!
Mina gamla vantar och en chokladjulkalender!
Jag blev skitglad.
"Barn är alltid barn! He he he" stod det på kortet.
Hon har så rätt min mamma!

Nu ska jag äta fiskbullar i dillsås.
Jag ÄLSKAR fiskbullar i alla olika sorters såser.

Kommentarer
Postat av: Kakan

ÅH! Fishbuns! Det hade jag glömt att man kan äta! Hoppas att du kokade några ägg och skar ner i smeten också, och sen lite Kalles och potäter till det! Festmåltid! Hade passat fint som varmrätt på 80-talssittningen ;) Krampådä.

Postat av: Kakan

Uppdatera NU eller be very very sorry!

2007-12-12 @ 23:38:47
URL: http://select.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback