Vaniljstång??

Hej hallå där ute i cyperspacen (wow vilket 90-talsspråk!)

Nu är man tillbaka i Uppsala för nästa termin, nummer två.
Känns galet, som om jag hoppar tillbaks till mitt gamla liv
jag lämnat för exakt tre månader sen. Det har varit två stycken
minst sagt hektiska dagar, och mina hjärna är fylld till
spränggränsen med postadresser, scheman, inlämningsuppgifter
och en massa olika packningsförslag.. Uj uj, mycke nu.

Det var smått kaos i korridoren när jag klockan 22.30 drällde
in med mina fem dunderväskor igår kväll. FYRA nya korridorare
som skuttade fram ur sina vrår varav tre utbytesstudenter, vilket
betyder att JAG numera är boss och den mest rutinerade i korridoren.
Det var ingen ordning på nånting och en herrans massa prylar och
matrester kvar som mina f.d. korridorare lämnat till bättre behövande.
Puh!

Inte nog med det. När jag skulle torka ur mitt nya köksskåp,
så gjorde jag ett intressant fynd högst upp på översta hyllan.
Såg först inte vad det var...

Är det en pinne från urskogen?
Eller är det en enorm torkad vaniljstång???

image460

Aha! Som tur var satt Chiquita-märket kvar, det var ju en banan från 1990-talet!
Den klår nästan mögelöarna jag hittade i kaffebryggaren i våras..


OH IT`S GOOD TO BE BACK!


puss hej

Kommentarer
Postat av: Maria

Hohoho!! Blir allt lite sugen på Uppsala igen nu när jag vet att ni andra är tillbaka......

2007-09-02 @ 14:08:38
Postat av: Kakan

Men HEJ bananen! Vilket fynd :)

Postat av: Jenny

Men hejsan själv! Hoppas verkligen att jag kan uppfylla dina krav på Östersundsskvaller. Ska absolut göra mitt bästa.
PS Du slängde väl pennan? Sånt där kan smitta DS

2007-09-10 @ 16:55:37
URL: http://www.tantjenny.webblogg.se
Postat av: madde

haha, het banan XD

2007-09-16 @ 23:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback