...speechless...

...näe jag vet inte ens vad jag ska skriva...

Jag säger bara: YRAN TVÅTUSENSJU!

Uppladdning på stråket..
          image417

   


Storleken betyder allt =)


Det hela satte sedan igång redan på torsdagen. Den dagen blev för min del en lugn historia, eftersom jag började jobba klockan 6 dan efter, men nog var man in på området en sväng för att kolla läget. Vädret svek dock den kvällen, och jag blev dyngblöt eftersom jag övervägt att INTE ta regnjackan.

Fredagen däremot var riktigt livad. Vi satt i inglasningen och hade lite förfest innan vi drog ner till stan. Kvällen rusade fram i full fart, och avslutades med skitgoa langos (med gravad lax) och sen Sahara Hotnights klockan kvart i två. Nattbuss hem, lite resorb-snack i köket och sedan sömn för att ladda inför...


                    image431 
 


Lördagens traditionella grillfest här på Vråkvägen blev som vanligt en succé. Den här gången blev vi tillslut 40 pers som grillade, drack bål (a lá me myself såklart), lekte lite galna lekar och bara hade det gött. Till råga på allt var vädret KANONFINT trots de regniga prognoserna! Sol och varmt, vad mer kunde man begära!? Som alltid går tiden sått så galet fort när man har kul, men vid 21.30 började man dra sig neråt staden.

                                 
image452


Två långhåriga Jämtland-lovers. Lika coola båda två!

   


Ja det var banne mig bland den roligaste vecka jag varit med om.. Precis som det brukar låta varje år. =) Men det blir snäppet maffigare för varje år. I år bodde vi 12 pers här hemma (varav tre i husvagnen), alla från olika delar av Sverige. En liten "hotellverksamhet" som mamma så fint kallade det när hon återvänt hemmåt efter helgen. Jag skulle annars beskriva det hela som en stor jädra fest. Trots det lite opålitliga vädret med en hel del regn till en början, så var helgen inget annat än ett stort sommarpartaj!

Enligt mig var The Ark med alla intressanta klädbyten från mr man OlaSalO årets konsert. Men Timbuktu, the Hives och Sahara Hotnights var inte långt efter. Skitbra allihop! Presidenten var självklart grym, i år iförd Robin Hood-kläder och infladrandes på en lina över publiken.


Ett stort tack till alla som medverkade till att göra den här helgen till så grymt kul.
Hoppas för guds skull att vi ses igen nästa år...

Men kan man verkligen bräcka "Yran 2007"??

//Johanna

Kommentarer
Postat av: Alex

MEN ÅÅHHHH!!!!

2007-08-02 @ 20:36:16
Postat av: lippe

Ewert och Svampen - Aftonbladets nästa "Lika som bär"?

Postat av: The one änd only kaka.

Men herreminje. Lovely!

2007-08-03 @ 01:43:45
URL: http://select.webblogg.se
Postat av: Emelie

Åh, va kul med bilder! :D Det råkar inte vara så att filmen finns upplagd nånstans med?

2007-08-10 @ 17:42:16
Postat av: Jojo

Hej Emelie! Nej tyvärr finns inte filmen nånstans förutom i filmkameran. Den är 30 minuter lång så det skulle nog ta ett tag att ladda upp.. =) Men rolig är den vill jag lova! Kram Johanna

2007-08-12 @ 15:32:09
URL: http://hippocampus.webblogg.se
Postat av: Åsa

Åh, va kul ni ser ut å ha haft! Inga dåliga band som spelade heller. Måste åka upp nåt år. Snart kommer ni tillbaka till stan:) Längtar! Kram!

2007-08-13 @ 21:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback