Sluuuut

Ja då var sommaren strax slut då!
Eller rättare sagt den ÄR slut, åtminstone här i Östersund.
Idag var det 7 grader, storm och regnskurar.
I sådant väder har jag INTE världens bästa jobb..

Men snart blir det andra bullar.
Så här ser mitt späckade schema ut i slutet på den här veckan:

TORSDAG
Sista dan som postis. Jag kommer sakna min mysiga gula elmoppe!



Tåg till Uppsala klockan 17.




FREDAG
Första dagen på min andra termin.




LÖRDAG
Klockan 06.00 är det avresa till Bad Gastein i Österrike för en veckas semester!




Inte helt fel.

...SEN börjar allvaret, då är jag laddad till max!


over ´n out

Kommentarer
Postat av: jenny

haha, sötis på postmoppen :)

Postat av: Gabbsan

Tjoho! Det var kanske den sötaste brevbäraren jag sett! Du verkar ha ett riktigt späckat schema närmaste tiden! Hoppas ni får det jättekul på resan! Vi får höras när du är hemma i Schweden igen. Ikväll blir det utgång så jag ska ta o inviga ett par av de finfina örhängena jag fick av er! Kraam på deg!

2007-08-30 @ 16:27:03
Postat av: suss

Meäh jag ville ju se dig i hjälmen...

2007-09-05 @ 07:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback