Sommarnatt

Sommarnatt - När jag svävar fram i mörkret - Aaaha!
Sommarnatt - Ger en skön Highway Feelin
Sommarnatt - när jag glider fram på gatan - Aaaha!
Sommarnatt - I min jättemaskin

(trallandes på promenaden hem från Folkes Livs för en timme sen)

Jo jag tackar jag. Årets första sommarnatt är HÄR!
Det är det nämnligen när utetemperaturen ligger på +15 grader och klockan är 21.
(enligt me and myself)

Men gud så skööönt det är!

Så här såg det ut idag när jag och Jenny cyklade hem från stan idag.

image236

image235

Faaaantastiskt!

Imorrn blire Ålandskryssning med brudarna mellan 8-16. Kul kul. Ska samtidigt passa på att inhandla lite dryck inför valborg- För det var inte alls det som var tanken med den lilla trippen.. Oonej =)

Kommentarer
Postat av: Bodin

Härligt att du drog fram en gammal klassiker!

2007-04-25 @ 23:02:25
Postat av: Kakan.

Looooovely! Ser fram emot att möta våren (och mina vänner) i Uppsala!

Postat av: Thilda

Nädå vår lilla tripp var ju helt enkelt bara en skön båttur ;)

2007-04-27 @ 22:40:25
URL: http://thildis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback