Crazy day

Hoj oj oj...en sån dag.

Började med att jag klockan 9.00 satte mig hos frisören för att permanenta håret. En galen idé som jag fick för mig förra veckan. Har ALDRIG permanentat håret, men nångång ska ju vara den första!

 
Före - vilket rakt hår du har! JAAA!

    
Efter

Om det blev bra eller inte har jag inte riktigt bestämt mig för än. Det är rätt rufsigt och vågigt. Men annorlunda det är det, och spikrakt är det INTE! Och det var ju det jag var ute efter. Får se hur det ser ut efter nästa tvätt...

Den ANDRA crazy grejen som jag varit med om idag var alldeles nyss när jag åkte hem med volvon från Kvantum. Vad möter jag om inte en bil med ett gigantiskt nykapat ÄLGHUVUD på taket! Haha! Jag upptäckte det på långt håll och försökte se vad det var som stack upp och spretade åt alla håll. Lite chockartat var det när jag insåg att det var en halshuggen fjorton-taggare som de knytit fast med ett rep. En sån syn!! Haha.



Grattis till älgjägaren!

Kommentarer
Postat av: Karin

Nog var det snyggt alltid lisspan.

2006-09-06 @ 17:06:54
Postat av: susanne

Snyggt jobbat tjejen... "busvisling" Krogen i helgen eller?

2006-09-06 @ 19:49:40
Postat av: Hemlig beundrare

Jag tycker det blev snyggt!

2006-09-06 @ 21:18:11
Postat av: den andra karin i ditt liv

"säg till om mitt hår ser sådär SL****GT ut, det ser så SL****GT ut då!" Citat Johanna, 2002.
Ingen risk nu, hottie!
Lycka till på jobbet idag, får man lägga en beställning på varor!? ;)
Kramar.

Postat av: Bodin

Tok snyggt bruden!

2006-09-07 @ 10:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback