Vinter!

Ja inte var det någon dålig första snö som kom i år inte!
Hela september var sommar, och nu i oktober är det  vinter.
Vi hoppade visst över hösten i år!! Haha.

Det blir bara mer och mer snö.
Imorse hade det kommit ytterligare 40 cm.
Oj oj oj vad vi fick skotta för att komma ut med bilen...PUH!
Kaos i trafiken.
Inte nog med det, nu har Gudrun2 kommit också.
Storm, snö och nollgradigt. Huuuva.

Här kommer ett litet potpurri på läget:



08.00 Snö, snö,snö



Skottning på G. Uj va mycke snö...

 

Var e volvon nu då?! Å husvagnen?
Typiskt, vi som lyckades få bort all snö häromdan...!



Stackars brevbärarn var tvungen att GÅ runt med posten i djupsnön.
Du gör det bra grabben!



Kallt om tassarna tycker Figo!

Jajja, nog om vädret.
Läget annars?
Jag har nu kommit in i fasen "hoppa av kurser på komvux".
Inser fakta att det blir lite för mycket jobb det här.
Tiden räcker inte till. Jag ska hoppa av religionen.
Hade dessutom fysikprov idag som gick totalt åt skogen.

Jajja, sånt händer.
Ikväll är det Wicked Show! Kul kul.
Må gott.
Kram och hej

Kommentarer
Postat av: kakan

Snööööööö! Min buss var över en halvtimma försenad när jag skulle till jobbet ikväll. Kom 2 min för sent. IIIIiiinte bra! =) Ska försöka cykla imorgon vid 9, håll tummarna! Hoho. Ses imåra, lycka till emd tunnbrödet... ta med en halv kaka vettja så får man smarra? ;)

Postat av: Gabbsan

Åh herregud va snö! Svårt att förstå att ni har fått så mkt av det goda...
Sedan så skulle jag bara vilja säga: Gabbsan + inte gilla att trängas i krogköar = Sant. Så det fick bli VIP-kön ;)Kraaaam på dä!

2006-10-29 @ 16:25:57
URL: http://gabol.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback