Mycke nu...

Högen med uppgifter, arbeten, prov och analyser bara växer för var dag som går.

Detta ska jag göra innan nästa helg:

Samhälle A:
- Ta reda på fakta om EUs och USAs statsskick
- Analysera en text

Svenska B:
- En argumentationsanalys
- En argumenterande text
- Ett argumenterande tal
- En bokanalys
- Ett arbete om realismen i Ryssland
- Renskriva 2 uppgifter på data
- Börja läsa böcker från den moderna litteraturen

Religion:
- Plugga till provet på fredag
- Göra uppgifter om Judendom

Historia
- Göra en mindmap över upptäckterna

+ att träna inför högskoleprovet som är nästa lördag. AAAhhhhh. Mycke nu.
 

Ok, och detta är det jag kommer sysslan med tom nästa helg...PUH!
Kul liv. Men tyck inte synd om mig, jag har ju valt det själv.
Trodde bara inte att det skulle bli SÅ MYCKET JOBB.
Så alla jag känner, jag går under jorden ett tag.

Vi ses till jul!
Då ska iaf betygen vara satta...hej på er.


Kommentarer
Postat av: lippe

Jo visst var det.
fick du höra vrålet nånting egentligen? eller glömde vi bort'et?

Postat av: lippe

jajjemen, vareviga kväll! dock är det mer eller mindre.. jag skulle t.ex. gissa på att vrålet på filmen var en fredag kväll eller nåt!

2006-10-11 @ 22:25:43
URL: http://www.elvisp.se
Postat av: kakan

men då ses vi till jul då ;)
Du pluggar och jag pratar i telefon.
Grr...
Vart ska du göra högskoleprovet? Jag ska göra det på folkets hus... du med va?
Jag och Bodin tänkte plugga lite till provet nån dag nästa vecka, har du nån dag över?
Kramen på damen.

2006-10-12 @ 19:59:40
URL: http://www.select.webblogg.se
Postat av: Bodin

Hej!! jobbigt just nu!! vet hur du känner dig...
Du får hänga på våran plugg kväll jag tror kakan lovade att baka en kaka..:) Jag ska oxå göra provet på folkan..ses

2006-10-12 @ 20:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback