Just nu

Det här är läget just precis nu:

Ute har det blivit plusgrader, så nu är det blött vill jag lova. En halvmeter snö som töar bort.

Här inne tittar pappa på Eroz Ramazotti-konsert på projektorn i källarn.
På högsta volym dessutom = hela huset skakar i takt.
(han vet att vi andra HATAR Eroz)



Mamma sitter i köket och läser Thailandsguiden för fulla muggar.

Jag har precis klivit ur duschen efter att ha svettats en massa på ett step-up pass. NU borde snart alla alkoholatomer från gårdagen ha försvunnit ur kroppen..!

Ja appropå gårdagen.



Så här såg det ut då....var e volvon? Jag skulle till högskoleprovet på morgonen och fick lov att ta Hyondaien med SOMMARDÄCKEN på! Hjälp! Men det gick bra. Jag kom fram tillslut.

På kvällen var det inflyttningsfest hos Sofia! Jag, Karin och Bodin tog oss dit efter en låååååång dag med hemskt högskoleprov. Nu skulle vi glömma provet och ha kul istället!

Å kul hade vi! Tack Soffis! Mycket roligt folk, och som vanligt rinner tiden iväg lika fort som vinet i flaskan (åh, smart sagt!). Vi tog oss iaf in till Olearys vid 01.00. Men det var visst knökfullt, så vi drog oss till the Rock istället. Varför går man på the Rock? Inte världens roligaste ställe, men har man inget annat så får det duga. Stannade en kvart, kvällen avslutades med langos på Mårtens grill. Mumma!


Kommentarer
Postat av: lippe

ojdå, nu har jag fixat prenumerationen iaf..!
hörru hur kändes det på h.p. förresten? gick det bra?!
men du... det är frej alltså! jag hade det på känn litegrann, tyckte att jag kände igen honom som fan, och Frej var ett namn som jag fick upp i skallen, men jag var inte riktigt hundra! hm, är han från sundsvallstrakten tro? ..måste höra med honom var jag sett honom egentligen!

nåja, gonatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback