I give up..

Om 12 timmar sitter man där i bänken och stressas av att tiden går för fort och att uppgifterna framför en mer liknar arabiska än något annat... Snart är det dags för högskoleprovet.

Blev nyss klar med genrepet, ett gammalt prov. Gick som väntat åt pipskogen, så nu ger jag upp. Tror inte att mitt svenska ordförråd går att göra så mycket åt såhär kvällen innan...?! 
(14 av 40 rätt på ord-delen....hmpf)

Äh, det får gå som det går. Jag tröstar mig med att många kändisar faktiskt har fått skitdåligt på högskoleprovet....om man nu vill bli känd det vill säga.
Jajja.

Man kan faktiskt ha andra kvaliteter än intelligens och allmänbildning.
Det lät ju bra! Vi säger så.

Skänk en tanke imorrn mellan 8.30 och 16.30. Kanske hjälper det mig att chansa rätt på något!!
Kraaaam på er


Kommentarer
Postat av: lippe

Lycka till hörru! go gettem tajger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback