Höstlov

Får jag lov?
Jo tack!
Fast för mig får jag bara lov att plugga ÄNNU hårdare än förut den här veckan..

Lovet inleddes dock med en mycket bra och händelserik helg innehållandes:

*en musikshow (the Wicked show)
*lite öldrickande på News
*ost/kex/rödvinskväll med Kakan och Alex
*Make-up store 10-årskalas på lerkan med sminkmodevisning (bra jobbat Bodin!)
*ännu mera rödvin
*aggresiva Eroz/Lasse Berghagen konversationer
*sista nattbussen som inte stannade när jag vinkade
*sömn på världens största och skönaste luftsäng (thanks to Alex & Niklas)
*vakna 11.00 fast klockan bara är 10.00
*värsta lyxfrukosten med bacon och ägg m.m. (det gjorde ni bra!)
*bakning med morsan i bakstuga

och sedan total kollaps i soffan.

Idag är det måndag och jag började hos frisören klockan 9.00 för att styra upp lite färg i håret.


Det blev brunt!

Tog tag i pluggandet efter lunch, men somnade rätt fort.
Åkte och körde ett Body Jam-pass, dansinspirerad konditionsträning, huuuva va svårt. Jag hängde inte alls med. Koordination armar/ben är INTE min starka sida.

Nu har jag iaf skrivit om Stormaktstiden. Till och med tråkigare än vad det låter, men en av alla grejer som måste göras. Nu har jag bara 4 arbeten, 2 bokanalyser och 2 prov att träna till kvar den här veckan...nice.


Kommentarer
Postat av: Gabbsan

Nice colour! Är det någon trend som börjat att man ska färga håret? Först suss & sedan du! Schnyggt! Jag ska nog också söka upp en frisör fast bara för lite klippning! Plugga på! kramis!

Postat av: lippe

tjenare!
jag har också fixat med håret!
..eller rättare sagt, gjort mig av med det!

tjao!

2006-10-31 @ 14:45:47
URL: http://www.elvisp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback