femtusensexhundrasju

Rassel, rassel, rassel, klirr, klirr.....PLING!

Hoppsan hejsan, där inkasserade jag 5607 kronor UTAN att passera gå!
Man tackar. Detta var alltså studiebidraget som helt plötsligt trillade in på kontot.
Bättre sent än aldrig!
Nu känns allt slit och släp och plugg lite värt mödan faktiskt!

Vad ska jag då göra för pengarna?
Jo, idag styrde jag upp mitt liv och köpte medlemskort på Fristilen, träningsstället i gamla bowlinghallen. Nu ska det minsann tränas för kung och fosterland här framöver!

Annars har jag väl inga direkta planer på vad jag ska göra för pengarna. Att få en summa pengar på det här viset och inte direkt veta vad man ska göra av dem sätter igång lite tankar i hjärnan..

Jag kommer ju osökt att tänka på min livsfilsofi här i livet:
Money on the bank wont buy you memories.


Aaaahh...ser inte helt fel ut.

Och när alla pengar är slut kan man ju alltid lägga sig i grönsaksdisken!!?


Hehe..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, skulle lätt kunna köpa dig för det där priset och använda dig som kock och personlig massör! Nääärå, men diggar den bilden! Så du kom in på Olearys trots den långa kön...var lite orolig för dig där! Unna dig något för pengarna eller spar dem till sämre tider, den så kallade studenttiden (kanske en resa till Barcelona??)! Huuu, inte kul så här veckan innan CSN! Ha det gott! Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback