MVGMVGMVGMVGMVG

YES!
Fy faaaaaasen va nice!
Så här blev resultatet av den här hösten:

MVG i Engelska B
MVG i Info&Layout
MVG i Matte B
MVG i Svenska B
MVG i Historia A
MVG i Samhälle A
MVG i Fysik A

Jag gjorde det!  I can´t believe it?!
Men jävlar i mig vad jag har jobbat för det.
Har betygssnackat med fyra lärare på två dagar.
Det stod och vägde in i det sista i iallafall tre av de här ämnena.
Inatt klockan 01.26 fick jag det sista beskedet per mail, snacka om i sista sekund. MVG i fysik A!
Idag ska jag skicka in mitt samlade betygsdokument... Klar!
Sen är det bara en lång väntan till den 15 december, då antagningsbeskedet ska dyka upp i brevlådan.

Nu kommer jag ha ett liv igen. Ha! Va galet.
Känns helt tomt att inte ha fjorton grejer som ska lämnas in imorgon...! NICE!

Annars då?
Jo, i helgen var det Skinkcup i Järpen. Vi vann hela skiten, vi var grymma faktiskt. Jag gjorde ett mål vilket man kan räkna som ett halleluja-moment eftersom det ungefär händer var tredje år nuförtiden.

I lördags skjutsade jag morsan och farsan till flygplatsen. De ska vara i Thailand i tre veckor. Så nu är jag vaktmästare på heltid. Än så länge står huset kvar, allt har gått bra förutom när jag vattnade en plastblomma så det sprutade vatten åt alla håll.. Ha, klantigt värre.

Det är rätt tomt att bo i ett stort hus alla by my self.
Tur att man har sina vänner som kan komma och göra en sällskap ibland!

Näe nu ska jag nog slappa lite i soffan ett tag...AAaahh!
Må gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Lisspan.... du är ju grym!

2006-11-29 @ 15:00:50
Postat av: Anonym

från karin.

2006-11-29 @ 15:01:14
Postat av: lippe

men jevlar.
du börjar ju likna mig!
lillsörsa där. ska du följa bror till uppsala sen?

Postat av: Kakan

niiice. själv kämpar man på... men kul när det går bra för andra.. verkligen... v e r k l i g e n.
Tant Jenny undrar om vi vill slå ihop vår fest med deras fest och göra en stor fest på lördag... jag sa att jag skulle återkomma :) tjo.

2006-11-29 @ 16:57:38
URL: http://select.webblogg.se
Postat av: Alex

Gud vad du är duktig johanna!Du är bäst helt enkelt! Kram

2006-11-29 @ 20:01:42
URL: http://alexandraj.webblogg.se
Postat av: Gabbsan

Snyggt jobbat jojo! Du visar helt klart vart skåpet ska stå! Ska hålla tummarna för att du kommer in (det gör även mormor som stötte ihop med din mor på stan häromdagen...skvallret går som vanligt, haha). Det är du helt klart värd efter allt slit! Nu tror jag visst det är dags före lite kvällsté! Många kramar från Linkan.

2006-11-29 @ 22:45:26
Postat av: suss

Hipp hipp hurra... Gud vad kul for idg! Saljv kan jag val inte saga att jag kanner en press som du gjort! Good worked! Jo jag fick for ovrigt 39/40 p pa min socilogi uppsats nyligen, annu en inte riktigt hundra uppgift, haha inte daligt va!

2006-11-30 @ 01:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback