Gaaahh....

ÅåÅåÅåÅåÅåÅåÅh.....usch och fy vad jag har mycket att göra nu.
Det är så mycket olika grejer som ska göras att jag har hamnat i det här tillståndet att jag bara gapar, stirrar rakt fram, är helt förstelnad och inte vet vart i högen av grejer jag ska börja...

Men nu är det sluttampen. Nästa vecka ska ALLA betyg vara satta, och då helst till MVG:n allihopa, annars är allt arbete hösten 2006 gjort helt i onödan.

Det som ska vara klart inom tre dagar är en analys av ett samhällsproblem som både ska redovisas muntligt och skriftligt, ett kursprov i Fysik om precis ALLT som vi gjort hela terminen och ÄNNU mer, en muntlig redovisning med matteläraren av de fel jag hade på kursprovet i matte B förra veckan, ett arbete om första världskriget på historian och sist men inte minst ett 5-timmars kursprov i svenska B imorgon mellan halv nio och halv två....GAH!

Och dessa grejer är ju alla liksom avgörande för mina betyg. Det vill säga, allt jag kämpat med den här hösten hänger på de här prylarna som jag måste styra upp innan fredag!!

Är det ens tillåtet att pressa en stackars elev som fastnat i gymnasieträsket på det här viset?
(här ska alla tycka jättesynd om mig, och känna att ni inte har det så dåligt som ni tror!)

Men det känns dumt att ge upp så här i slutspurten.
Näe Johanna, nu måste du minsann kämpa in i det sista...!

Kommentarer
Postat av: Alex

Du gör det så bra Johanna! Jag tror att du klarar det! Kanske ska vi fira lite till helgen när allt är klart? Vi ses imorgon! Kram /Alex

Postat av: Karin Håff

Kämpa på Lisspan... jag kommer ihåg slutspurten på komvux. Är blande det västa jag varit med om. Men kämpa på... du fixar det!! Hoppas att vi ses nått i jul. Kommer hem den 21 så kanske kan vi få med oss Alex på lite julfika.

2006-11-22 @ 16:04:53
Postat av: suss

You can do it... by the way fick du ett sms fran ett konstigt nummer idag?

2006-11-22 @ 18:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback