Cheky girls..blä

Är det nån mer än mig som såg "Fool around with Cheky girls" på tv4+ nyss??
(eh...erkänn nu att ni också såg..?)

Herregud, jag säger då det.
Det är en engelsk show som går ut på att en singeltjej eller kille ska "umgås" med 4 killar eller tjejer och försöka lista ut vem av dem som är singel. Endast en av de fyra är singel, de andra har sina flick/pojkvänner i ett rum bredvid. Rätt sjuk idé om man säger så...

Den här gången var det två läskiga tvillingtjejer med hemsk brytning som skulle testa 4 killar och tillsammans bestämma vem som var singel. Om de valde rätt skulle de få dela 10 000 pund med honom, annars får killen dela det med sin tjej.

För att göra detta hade de olika moment med killarna. Det var hångel hit och dela säng dit, med TVÅ stycken dessutom. Och hela tiden satt de 3 flickvännerna i rummet bredvid och såg allt på en tv-skärm. Det slutade med att en tvillingtjej blev kär i en av killarna som HADE flickvän, de valde honom, han och hans tjej fick dela på pengarna och den stackars lilla tvillingtjejen som fallit i fällan, grinade som aldrig förr.

Alltså förstår ni att det var SÅ pinsamt att jag satt och skämdes i tv-soffan. Hur kan man frivilligt vara med på något sådant. HELT sjukt. Jag kunde knappt titta, så genant var det. Huuuva.

Men ändå var jag ju bara tvungen att se hur det slutade.
Så där satt jag i en hel timme...unbelievable!


Kommentarer
Postat av: kakan

haha, låter som något som jag också skulle fastna framför. Grattis till en bortkastad timme... eller lärde du dig ngt?? =)

Postat av: Tess

Johanna! Alltid lika kul att kolla läget i din sköna blogg! Puss o kram Tess

2006-11-06 @ 21:01:31
Postat av: lippe

haha ofan, det är så pass. går det bra med pq-formeln?

2006-11-07 @ 00:33:20
URL: http://www.elvisp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback