Ack Jämtland du sköna..

Tre bilder säger mer än tretusen ord... titta och njut av vårt fantastiska vinterlandskap!

vackert

snö

jämtland

Åhhh, I love winter!
Minus 2 grader, klarblå himmel och vindstilla, kan inte bli bättre.
Men vad gör jag en sådan underbar dag som den här?
Jo, klockan 07.00 till 10.30 var det städning på Kvantum med fotbollslaget.
Kom hem och sov till 12.00.
Sedan dess har jag suttit framför datorn med ett samhälls-arbete.
Huuuva.
Näe, jag är INTE avundsjuk på de som är i fjällen idag...nej nej.
(en låååååång suck)

Kommentarer
Postat av: kakan

hihi. men ikväll får du komma ut en sväng.. dels när du gåt TILL bilen, sen när sdu går mellan bilen och öp-hallen, och sen tvärt om.. =) ses

Postat av: Gabbsan

Tack för den jojo...nu blev min hemlängtan inte just någe större! Huuu, vi har ingen snö!! Haha, men jag har nåt som inte du har (ännu...) kan du lista ut vad? ;) Kram kram!

2006-11-13 @ 12:14:11
Postat av: Jojo

...jadu Gabbsan, det kan möjligtvis inte vara 100 avklarade högskolepoäng du tänker på?! Jajja, det kommer. Precis som snön till er, hoppas jag! Tjohej

2006-11-13 @ 15:46:52
Postat av: lippe

men huuuuuvva!
helt sjukt sköna bilder hörru. du som varit mästerfotograf?
hmm... vad har jag som inte du har då?
...två nyinköpta plattor estländsk bärs kanske?
hejsvej

2006-11-13 @ 18:44:43
URL: http://www.elvisp.se
Postat av: lippe

Det var bara ett... öhh.. mjukt ögonblick från oss som annars är så tuffa..

Vi är ju sådär mjuktuffa!

2006-11-15 @ 15:40:38
URL: http://www.elvisp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback