Bara början...

Ja nu har det satt igång på allvar det här med Yran.
Igår var det krogstråkets sista gratiskväll, och jag
och ca. 10 000 andra infann sig i eller vid sidan om
öltälten.

O herregud vilken folkmassa.

Själv vart det rätt lugnt, hängde lite med Alexandra och
hennes polers innan, smuttandes på hennes hemmagjorda
rabarbervin! Mumma! Dumt nog tog vi det väldans lugnt
och var inte nere på stråket förrän kanske halv tolv.

Å då skulle det först köas till toaletterna, kissas, och sen
köas för att komma in i tältet.

Klockan 00.10 var vi äntligen inne i Olearys-tältet.
Snabbt fram till baren för att handla och sen trängsel,
trängsel och ännu mer trängsel.

Roligt att träffa gamla bekanta, men självaste dansandet
var väl si och så i folkmassan.

Pappa hämtade mig 01.10. Då var det sluuuuut.

Nu ska det laddas inför fredag och lördag. Idag ska jag in en
sväng och kolla in lite Bodies Without Organs.
Har alla där ute fattat hur SNYGG sångaren Martin Rolinski är?!?
Grymt fräsch! 23 år och hetast i Sverige just nu.
Så bara därför är det ju värt att se dem!

Martin

Hej hej.



Kommentarer
Postat av: kakan

uhhh. äre BWO ikväll?! Då äre du och jag som står längst fram... medtag haklapp!

2006-07-27 @ 15:58:06
Postat av: Anonym

men hallå tjejer vad har ni för smak egentligen... Åh Yran... buhu jag vill vara hemma nu! Sista dagen själv nu... Rocka loss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback