Friday and Free

Vadå? Hallå? Näe, det är väl inte fredag REDAN?
Jo ta-mig-tusan det är det ju!
Känns som igår fast det var i....en vecka sen!

Och inte nog med det. Jag jobbar min SISTA dag idag! Man kör ju på att jobba 3 veckor, ledig 3 veckor...Nu blir det en skööön ledighet igen, finväder och allt. Känns helt ok.

Så nu framöver kanske jag INTE kommer att bjuda på sånna här skit-ointressanta och onödiga saker här på bloggen som jag gjort senaste tiden. Har ju haft lite tråkigt på jobbet, och att blogga får verkligen tiden att gå i en rasande fart. Vet inte om ni är ledsna eller glada för det, men så är iaf fallet!

Måste bara dela med mig med denna högintressanta nyhet från Aftonbladets hemsida.
(kan inte låta bli)

Hjältens könsorgan förminskades digitalt

Den nye Stålmannen, Brandon Routh, fyller verkligen ut
superhjältens byxor. Han är i själva verket så välutrustad
att jättebulan var tvungen att förminskas digitalt.
  – Det verkar lite komiskt, kommenterar han själv saken.


Paaahahaha....komiskt, ja det vill jag lova. Jag fick mig ett gott skratt iaf.


En annan komisk grej var igår, när mamma satt och målade krukor. Vi satt och diskuterade färgen hon använde och då sa hon: - Den suuuger..
Jag: - Vadå? Är den så dålig?
Mamma: - Vadå? Neje, alltså krukan suger upp färgen.

Jahaa! Sa jag. Det var ett sånt där missförstånd mellan två generationer.


Annars då, ja vad har hänt..? Det var upp en fräsch hockeykille till kontoret. Vi e rätt tajta han och jag. Jag har mätt hans fönsterbredd i hans nya lägenhet, och han var upp hit för att hämta nyckeln... vi e så gott som ihop alltså. Jorå så att det är det som hänt i mitt liv den senaste tiden. Intressant.

Har tänkt styra upp lite nu under ledigheten. Bli seriös, söka kurser på komvux, och hitta på lite galna upptåg. Får se hur man lyckas.

kraam på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback