Excellent Johanna!

YES!
Jag gjorde det! Haha!
Vad jäkla bra jag är (ursäkta oödmjukheten),
men jag klarade faktiskt MVG på det nationella provet i engelska B!
YES, jag e så grym!

Jag fick minsann kämpa hårt för det, och låg ett tag och vinglade på livlinan mellan VG och MVG. Jag tänkte att jag med min vanliga tur (not!) skulle hamna där strax under gränsen som vanligt. Men sen ryckte man upp sig och avslutade med en 100 minuters skrivövning som läraren beskriver som "EXCELLENT"!


Så här glad blev jag!

Puh!

Dåså, då slipper jag läsa den kursen i höst. Känns fint.

Kommentarer
Postat av: kakan

Men grattis då ditt snille!!
:)

Postat av: Anonym

ja far val onska grattis jag med. Men vad hande med nobilprislitteraturen som jag behovde lasa for att fa MVG? Allt bra?

2006-08-19 @ 20:03:50
URL: http://strafishen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback