Alltid lika kul

Sitter på jobbet och har väl inte sådär jättemycket att göra, så det blir mest att surfa runt på internets svalkande vågor...

Hittade precis den här gamla godingen, och den är ju alltid lika skojig att läsa.
 
Läsning

Haha...ja, det är väl fränt att man kan läsa detta nästan helt problemfritt, eller hur?!

Det är just sådant jag sysslar med här vid min dator, med radion som enda sällskapet i bakgrunden. Men hallå, jag ska inte klaga. Här sitter jag i lugn och ro och bara inkasserar en massa pengar utan att anstränga mig särskilt mycket. Man kan ha det värre.

Hej på er.


Kommentarer
Postat av: Gabbsan

Haha, känns som om jag känner igen mig en aning från sommaren, blev en hel del surfande! Nu är det andra bullar, sitter o räknar på mina matriser & inverser ;) Kram på dä!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback