Tjejmilen 2010

Då var det åter igen dags att ta löpningen runt Djurgården, tredje gången för att vara exakt.
Den här gången hade jag ett mål, att klara milen under 50 min.
Tyvärr hade jag redan innan gett upp hoppet att klara det målet som jag satte upp för ett halvår sedan, har ju inte tränat sådär mycket som jag tänkt (oväntat!?).
Men, jag skulle ändå göra ett tappert försök, bära eller brista.
Och taggad var jag, nästan lite för uppihejsan.


Se bara vilket killerface



Mamma och jag innan start



I MÅL! Tiden blev 52:16. Klarade inte mitt mål, men dock personligt rekord med 30 s!
Det kändes bra hela vägen, hade en liten svacka vid 5-6 km, men lite dextrosol på det så ökade jag igen.
Gladast var jag nog trots allt för ostkakan.






Alla nöjda och glada efter den långa milen.



En härlig dag med perfekt springväder och en skön löptur.

Nästa år, då jäääääääklar.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad ROLIGT! Och WOW vilken bra tid med 52 min! Grattis! Nästa år är jag också med! :D

2010-09-17 @ 20:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback