Pyssel på olika vis

Jag gillar att pyssla. Det kommer i omgångar, men när det väl blir så är det superkul.
Detta är vad senaste tidens pyssel har resulterat i:


#1 Små chokladbiskvier, från julklappsboken "Sött, sweet, dulce".

OBS! Världens finaste Leila-bakar-förkläde fick jag av Mogges mor och far i julklapp.





Sara Bernhard har fått en konkurrent... De blev fantastiskt goda.



#2 En varm och go stickad mössa






Den orginella randen på den gråa mössan var inte planerad. Det grå garnet tog slut, och rastlös som jag är så tog jag det som fanns här hemma. Snorgrönt. Hoppas nu att det passar till min skidjacka...!



En föreläsningshelg i Umeå är avklarad. Resten av kursen "Mat & Media" är på distans via internet. Spännande verkar den iaf. Föreläsningen om Annika Dahlqvists framfart i medierna var mycket intressant. Från och med nu ska jag vara kritisk till ALLT som står i tidningar och på internet, och sägs på tv och radio. Huvva vilken makt de har de där journalisterna när man tänker efter.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback