Winner!

Jiiihoo!
Jag har vunnit en fototävling på mitt träningsställe campus1477! Man skulle skicka in sin bästa träningsbild för att ha chans att vinna ett par träningsskor på Gå & Löpkliniken här i Uppsala. Jag tyckte inte jag hade så bra bilder på lager, men skickade in iaf i en sista stund (tack vrae Jenny som påminnde). Och nu fick jag precis detta mail:

Grattis Johanna!

Du har vunnit ett par löparskor, till ett värde av högst 1700 kr hos oss på Gå & Löpkliniken.

Tack för din fina tävlingsbild i från Multisporttävlingen i Åre!

Välkommen!

Gå & Löpkliniken


Jihhaa! Perfekt, jag som behöver ett par nya springskor!
Vinnarbilden är på Morgan, högst upp på Åreskutans topp i juli i år.



Tur att man har en så sjukt snygg och hurtig kille att fota =) Tack Mogge.




Kommentarer
Postat av: lippe

cool! men på sånadär bilder letar de inte efter snygga modeller utan de som ser sletna och jävliga ut. bara så du vet. i can see why you won.

Postat av: Jojo

Hehe. Men han är ju assnygg till och med när han är trött och sleten!! Det var det som avgjorde =)

2010-12-14 @ 20:49:38
URL: http://hippocampus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback