Summerpie!

Efter en härlig grillning i den varma solnedgången med stora mängder kött, potatis, sås och sallad fortsatte vi sedan ätandet här inne. Det var jag, Mogge, Jenny och Petra som avslutade måltiden med en jordgubbs-rabarber-ingefära smulpaj, självklart från Leilas kokbok som alltid när jag bakar =)


Färska jordgubbar, rabarber och syltad ingefära


...och en härlig smuldeg med smör, socker, vetemjöl, havregryn och kokos


I med frukt blandat med socker och lite maizena, smula över deg



In i ugn, 200 g i 25 min



Tadaa!



Lite kaffe



...och te



Nämen titta! Jag spillde skitmycket te på duken!!



Haha. Det var kul.


MMMmmm gott gott. Smulpaj är aldrig fel!

Kommentarer
Postat av: Minimo

Hej!



Kommer du ihåg vart tavlan som är i bakgrunden är köpt?

2010-09-12 @ 03:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback