Vad är det för dag idag?

2009-09-15...jo tro det eller ej, men det är min TJUGOFEMÅRSDAG!



I soluppgången klockan 06.30 var det dags att korka upp champagnen!!




Sen bjöds man på en fantastiskt lyxig frukost på....soffan!




Thanks lovely you! Kanonstart på en bra dag.



Det är nästan så att jag måste räkna efter själv...
Tjugofem? Kan det stämma? Men det är ju gammalt ju?!


Som min arbetskamrat sa;
Nu har man avverkat en tredjedel av livet!
(om man räknar med att trilla av pinn vid 75 dvs)


Huva hemska tanke.




Kommentarer
Postat av: Erik

Mången grattis! Hörde från Åsa att du hade bakat oerhört goda muffins. Du kan väl ta med ett gäng när ni kommer till Kanada?

Postat av: Kakan

Meeen, jag räknar med 100! Så 1/4 avklarat!!

2009-09-16 @ 10:22:44
URL: http://kakansfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback