...the birthday continues...


Dags för kalas! Ingen tårta, bara cupcakes dagen till ära.



Hej, mini-Leila heter jag och jag gillar att BAKA.




Långbordsfika med mina tjejer






Mathilda fundrar på vilken cupcake som egentligen var godast!?




Maria försöker förgäves få in hela cupcaken i munnen på en gång




...och vinnaren är "Carrot ginger walnut cupcake" Hurra hurra hurra.



Sen dags för psykologi-föreläsningar i universitetshuset.
OJ va mätt man var! Det är bra drag i tre cupcakes, på energifronten alltså.




Utanför stod den här snyggingen och väntade på mig...




Ja, det var ett strålande fint väder. Nej ,jag har inte photoshopat in domkyrkan.






Vi gick på restaurang Peppar Peppar. Vilken surprice, där satt MOR och FAR!
Luringar där!





Jag fick PAKET!!





Mat och rödvin, gott gott gott.



Ja det var den dan jag fyllde 25 det. Tack alla som förgyllde min dag!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha, det ser ut som din pappa har en jättelång arm. Och lite nagellack. Fancy. GRATTIS förresten!

Postat av: Jojo

Haha!! Du har rätt! Det hade jag inte tänkt på. Jo han är lite fancy min far =)

2009-09-22 @ 20:40:16
URL: http://hippocampus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback