Tre höjdpunkter

Senaste dagarna har bjudit på några fina moments, som jag tänkte dela med mig av:

Number one, Vårgasque på Stockholms nation:

        

...längesen jag var på gasque, och jag tror banne mig den här var roligast hittills. Kanonkväll!



Number two, Beyonce i Globen:

     

...behöver jag säga mer? Det var riiiiktigt grymt bra, här snackar vi SHOW! Bäst var "to the left, to the left" och avslutningsnumret "Halo" som till och med gjorde att jag fick rysningar.
Vilka moves, vilka häftiga outfits och vilken skön stämning!! Snacka om STJÄRNA!

Läs mer på:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/live/article5141986.ab


Number three, kaffe utan mjölk:



...jag dricker kaffe utan mjölk, och det är gott!
Jag känner mig sjukt vuxen, en milstolpe i livet så att säga.

Kommentarer
Postat av: lippe

Men shit! Jag är lite stolt!

Faktiskt har jag börjat ta mjölk ibland. Det är också lite stort.



Var hon snygg den där Bejonsä?

Postat av: Jojo

Men huuuvva ja. Sjukt snygg. Att man kan vara så snygg och grym på samma gång är FÅ förunnat!

2009-05-18 @ 17:28:31
URL: http://hippocampus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback