Ahhhh pust!

Snacka om att pusta ut. Sista tentan för terminen, faktiskt sista tentan inom ämnet kost är avklarad (lite läskigt!). Det känns sådär härligt ledigt för tillfället. Ingenting som MÅSTE göras eller som man egentligen borde göra istället för det man VILL göra. Jag känner mig som vanligt efter tentor helt tom i hjärnan, all information som tidigare var tvunget att finnas lagrat för morgonens tenta börjar sakta med säkert lösas upp och försvinna i intet. Eller ja, mycket finns väl kvar där inne nånstans, men i hippocampus (där nya minnen bildas) där börjar det bli härligt tomt! Lilla sjöhäst, nu kan du äntligen slappna av!

Sommar. Sommar och... regn! Jajja, man kan ju inte få allt! Hade det till råga på allt varit soligt och varmt idag, då hade jag nog fällt en tår av lycka. Nu är jag istället bara sjukt nöjd och glad och lycklig över att vara LEDIG! Efter tentan gick jag dyngsur till Classe och köpte mig en regnponcho OCH ett paraply. Men måste vara helgarderad. Svenska sommar, here I come!



Dagens actionbild


Japp, thats me. I lördags fick jag min största fisk hittills på flugspö i en liten å mitt i Dalarnas vildmark. Regnbåge på 8 hekto, det ni. Är inte helt bekväm med att hålla en levande fisk i mina händer, så den slank ur näven och tog risken..

..men lika glad för det var jag, men gladast var nog fisken.

Kommentarer
Postat av: lippe

Haha sjukt grym bild!

Jag tänker facebookprofilbild!

Postat av: kakan

Alltså jag DÖR.

Bilden! Hahahaha.

Om man bara tittar på ditt ansikte hade jag ALDRIG fattat att det är du! Du ser ut som någon karaktär i en Dum Dummare film.

Hahaha.

2009-06-06 @ 15:50:33
URL: http://select.webblogg.se/
Postat av: Jojo

HAHA =) Ja, jag hade ju en snygg fotolook sekunden innan, men blev som lite paff när den gled ur händerna!

2009-06-07 @ 12:06:43
URL: http://hippocampus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback