KB & RBS

Kändes så rätt att avsluta denna långa dag med två KB & RBS mackor.
(ja det är faktiskt bröd långt där under..)



(köttbulle och rödbetssalladsmackor)

NU längtar du väl iallafall ändå hem en aning Anders?! =)

Idag har jag, Jenny och Maria (och ca 26 000 andra) sprungit TJEJMILEN 2009!
Gick grymt bra. Jag vet inte vad det är med mig och tjejmilen, men båda
gångerna jag har sprungit har det varit KUL och gått riktigt BRA.
Fin bana, fint väder, lagom trångt, ingen antydan till håll eller andra besvärliga bestyr.
En kanondag helt enkelt.
Ja, nog plågas man en del de sista 4 km, men det glömmer man när man kommer i mål!

Ny rekordtid: 52.43

Imorgon börjar den nya terminen. Psykologi here we come!



Kommentarer
Postat av: lippe

Men jävlar! Precis när jag satt här och var hungrig på kvällskvisten utan att ha någon macka eller nånting att äta (sista hostelnatten innan studentboendet)!



Du gjorde inte saken bättre! GE MIG KB&RBS!

Måste nog börja leta efter beetrootsalad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback