Dags för dop

Lilla Tyra, Morgans systerdotter ska döpas på lördag.
Åh va kul det är att pyssla!







Efter lite trubbel med doppresenten (beställde ett smyckeskrin på internet, trasigt vid framkomst..) blev det så här i sluttampen ändrade planer. Idag sprang jag på stan efter jobbet (man är ju ute i god tid som vanligt!) och köpte regnskog till storleken av en fotbollsplan på Body Shop till henne, fick ett fiiint certifikat som vi ramade in. Hittade även detta söta presentpapper och ett fint dopkort med gulddetaljer.

Det är nästan så man vill döpa om sig själv och ge paketet till mig själv. Älskar fina paket!

För övrigt så jobbar jag imorgon min SISTA dag för sommaren på äldreboendet, eller omvårdnadsboendet som det så fint heter, i Bälinge. Känns riktigt skönt. Trots att det har sina härliga stunder då gamlingarna är på bra humör och är söta och gulliga så är det ett jäkla slitgöra rent ut sagt. Och för ingen lön att tala om. Näe, nu ska jag ha 1,5 veckas ledighet.

Kommer bli grymt bra.

Efter det blir det en helgs kaffeförsäljning, Tjejmilen, psykologikursstart, Alanya en vecka med hela tjocka släkten och sen är det dags att fylla 25. Ja det var väl mitt liv den närmsta tiden.. HEJ


Oh yes, jag har gjort mönstret alldeles SJÄLV! Är mäkta stolt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Väldigt speciell doppresent måste jag säga, men kul! =)

Jag är mäkta imponerad av din "mjölkskumskonst" (eller va det nu heter) Satt här och bara gapade :D Du måste berätta hur du gjorde!!

Kramar Cissi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback