Vårtecken a´la 2009

Igår när jag tog mig en joggingtur i solskenet upplevde jag TVÅ säkra vårtecken.

1: en hel slänt full med blommande tussilago
2: en powerwalkande dam iklädd endast fyra saker. Skor, strumpor, bikini och hörlurar.


Okej solen sken, men det var inte jättevarmt i luften. Jag funderar på om det är någon ny "kom-i-form" taktik, att låta fläsket dallra framför ögonen på sig själv OCH andra. Kanske motiverar man sig då att gå ännu längre... Ja jag vet inte.



Men en sak vet jag, våren är här!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Varianten finns även i fjällen, att åka slalom i bikini (dock med uppknäppt jacka över). En annan spännande iakttagelse var en kille som åkte längdskidor och läste en bok samtidigt. Nog för att morfar/farfar inte var så snabb, men lite kan man väl njuta av naturen..

Postat av: Jojo

Jadu.. Ibland vet man inte riktigt hur folk tänker.

2009-04-15 @ 09:00:12
URL: http://hippocampus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback