Ready for the rain

Jag har dagen till ära [läs: för några veckor sen, pga datatrubbel], den absolut finaste, soligaste och varmaste höstdagen hittills, införskaffat mig ett par stövlar!

    
Andra köper finstövlar, jag köper gummistövlar.

Hittade tillslut ett par som INTE är blommiga/randiga/prickiga
utan bara svarta.
Mycket praktiskt när regnet väl kommer.

I AM PREPARED! Aldrig mer blöta tår och byxben! Jiho.


Kan passa på att visa lite fina höstbilder som jag tog idag [läs skiiiitlängesen] efter jobbet.








Autumn is nice.

Kommentarer
Postat av: Kakan

Ah, jag vill också ha svarta stövlar, vart införskaffades dessa?

Och OJ vilken härlig bild den första höstbilden var! När kommer nya kameran, eller har den anlänt??

Postat av: Jojo

Jo ser du, stövlarna inhandlades på KappAhl, endast 249:-. Mycket bra köp, känns lite skogsaktigt med dem på, men jag har aldrig varit så torr en regnig dag! Jaa visst är å-bilden fin. Den är tagen med good-old kompaktkamera, men den nya har kommit(tog EN arbetsdag!)! Har dock inte hunnit leka så mycket med den än.. Det kommer!

2008-10-21 @ 17:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback