Key lime pie

Finns det någon godare dessert än Key lime pie??
När inte vad jag vet. Har dock aldrig provat att göra en själv.
Men det gick alllllldeles utmärkt, med Leilas recept såklart!



Mmmm Key lime pie och lättvispad grädde, en perfekt avslutning på fredagmiddagen!

Annars då?
Nu var det exakt på pricken 5 månader sedan jag skrev något här sist...
Synd, för det är roligt att gå tillbaka och kolla vad man egentligen pysslar med.

Nu har vi flyttat till Fålhagen, jag jobbar sista månaderna på mitt dietistvikariat i Västerås
och funderar, spekulerar, planerar och känner mig förvirrad om vad framtiden har att erbjuda!
Har sökt tre jobb i Östersund, hoppas hoppas hoppas jag får ett av dem som vore som
a dream come true.

Bara att göra allt som går och hålla tummarna för att det blir så och att flyttlasset går
mot härliga Östersund inom några månader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback