Händelserik månad!

För en månad sedan var det fullt upp med plugg i tre kurser (150%), tiden gick och uppgift efter uppgift avklarades.
Stressen att komma på ett bra D-uppsatsämne ökade för varje dag, likaså tanken på att jag om några månader är FÄRDIGUTBILDAD, ska lämna det softa studentlivet och bege mig ut i det läskiga arbetslivet..

Och nu då? Jo:
- en kurs är helt färdig, avslutades förra veckan med muntlig presentation på engelska (yeah!)
- den här veckan har jag de två sista tentorna i de andra kurserna
- jag har bestämt och även lite lätt påbörjat D-uppsatsen (om nyopererade gastric-bypass patienter och hur de äter) trots att själva kursen börjar på torsdag

...och JAG HAR FÅTT JOBB!!! DIETIST på riktigt, JAVISST!
En liten men naggande god 20%-tjänst på en vårdcentral i Enköping. En dag i veckan ska jag jobba, lagom nu när jag ska skriva d-uppsats samtidigt. Jag börjar nästa vecka! Jag i arbetslivet på riiiiktigt!




Dietist från förr. Coolt att jobba i sådana kläder. Ska föreslå det för chefen..!



Kommentarer
Postat av: Tant Jenny

Grattis till jobbet!

Postat av: lippe

Haha och bilden får man ingen förklaring på?

2010-10-25 @ 00:03:02
URL: http://www.elvisp.se
Postat av: Maria

Grattis till jobbet och lycka till med uppsatsen! :)

2010-10-28 @ 18:13:35
Postat av: Karin

GRATTIS TILL JOBBET! En dag o veckan borde vara standard som arbetstid! Tänk vad arbetslösheten skulle sjunka :)

2010-10-28 @ 20:45:44
URL: http://kakansfoton.blogg.se/
Postat av: Faran

Grattis!

2010-10-29 @ 10:14:41
URL: http://asyl.blogg.se/
Postat av: Kusin Frida

Grattis till jobbet! :)

2010-11-03 @ 09:06:41
Postat av: armband thomas sabo

asdfghjk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback