CANADA!!

Några bilder kommer här.












Tack och hej från oss!!!



Kommentarer
Postat av: Erik

Det där ser ju inte alls fel ut. Inte alls... Spara lite puder tills jag kommer i slutet av mars. Hur länge har ni varit där nu?

Postat av: Gabbsan

Ååhh vad kul o se hur ni har det! Gaaanska så nice =) Här i svealand får vi nöja oss med OS på tv! Glöm inte o vinka hem i tv-rutan. Puss o kram på er!

2010-02-12 @ 15:26:46
Postat av: Åsa

Åhhh, fy sjutton vad nice!! Njut av skidåkningen och heja på skidskyttarna åt mig! Hoppas husbilen går fint. Kram!

2010-02-12 @ 16:28:08
Postat av: lippe

Jag ser lite sne ut...

2010-02-13 @ 00:30:50
URL: http://www.elvisp.se
Postat av: Jojo

Jo serru Erik, nu har vi varit i Kanada i två veckor och har en kvar. Fast nu blir det Vancouver och OS, no more skiing. Självklart ska vi vinka som ALDRIG förr i rutan. Leta efter en heltokig figur iförd min blåa huvtröja med tre gula kronor på!

Anders, tror du jag fattar hur man vrider en bild på min nya Mac? Näe tagga ner förväntningarna på en inbiten pc:are nu...!

2010-02-15 @ 06:58:55
URL: http://hippocampus.webblogg.se/
Postat av: Maria

Vad roligt att se er igen :) Ser ut som att ni har det finfint! Kramar!

2010-02-15 @ 15:52:15
URL: http://marialino.blogspot.com
Postat av: suss

Inte avis alllllls... haha Här i landet .dk har jag inte ens en tv med OS på ngn kanal, och svt har inga rättigheter att visa svt play heller... buhuuu Det märks att vinter OS inte är ngn höjdare för dem, too bad it is for me. Kram

2010-02-15 @ 22:04:53
Postat av: Faran

Fy fan vad bra ni ser ut det! Starbucks is the shit! :)

2010-02-25 @ 18:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback