Läget just nu...

...är helt ok!

Är mitt uppe i c-uppsatsen, det är skitkul, skönt att planera sina dagar själv, hinner träna, imorrn ska vi stå på Friskis och försöka få frivilliga till våra fokusgruppsintervjuer, nästa vecka ska vi ha intervjuerna, har en finne på hakan som är så stor att jag inte ser mitt eget ansikte när jag tittar mig i spegeln, solen sken och värmde skönt idag, gick en sväng på stan efter vårt seminarium, slank in på saluhallen och inhandlade lite kalkonfärs, väl hemma satte jag mig och köpte lite fonder, tyckte det skulle vara kul, slog till på japan, indien och nån räntefond, kan inte mycket om fonder, men det är inte så svårt att köpa och byta, hoppas att de ska dryga ut sparkassan, för det vore ju kul, lagade baconlindade färsrullader med fetost och klyftpotatis, det var skitgott, har nu fått reda på att inflyttning till nya (med betoning på nya) lägenheten blir 1 maj, valborg är hotad, men på kvalborg blir det stenhårt istället, jag gläds även åt mina släktingar i Oviken som vunnit en massa pengar på Postkodlotteriet, kul grej, och nu blire lite Desperate Housewives innan läggdags och här kommer en bild på modell-Mogge...



image601



Kommentarer
Postat av: suss

vart ska den där bilden dyka upp då, cover av nästa nummer av KING eller?

2008-04-16 @ 17:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback