Det går segt

Idag går det segt.
Har suttit vid datorn sen klockan 10,
nu är klockan 18.15.

Försöker styra upp en kostuppsats,
men det går segt.
När man tror man är klar så dyker
det upp fjorton grejer till.

La mig istället i sängen och läste om B-vitaminer
tills tentan som närmar sig med stormsteg.
Somnade.
Vaknade.
Åt massa mat.
Satte vid datorn igen.

Ta allt detta gånger 3, så har ni min dag.
SEGT.

Ända gången jag varit utanför dörren
var när jag tog en sväng till Systemet...
Patetisk? Oja.

Kommentarer
Postat av: suss

heeeeeeeeej. Hahha ja man gör väl så närt man vill göra allt annat än plugga. själv skulle jag ha suttit hela dagen och skrivit uppsats.. host host nehä inte blev det av...

2007-05-06 @ 20:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback