Uj en sån helg!

Jag har varit så upptagen med roliga påhitt på sistone att jag helt glömt bort min egen blogg...sorry dudes. Här kommer en snabb genomgång av den här grymt roliga veckan som varit. Enjoy!

   
Tentafest, tisdag.
En livad tillställning som för mig och tre andra (jag nämner inga namn!) slutade 22.45 då vi bestämde oss för dra från kön (till nationen) för att ha efterfest med te och rostat bröd. Oväntat, men mycket trevligt slut på en galen kväll.


    
    
    
Korridorsfest, fredag.
Ännu en totalt galen och riktigt rolig kväll! Mogge var på besök, och vi i korridoren styrde upp vår FÖRSTA riktiga korridorsfest, med tacosmiddag som starter. Festen förflyttades senare av någon underlig anledning till MITT rum (kanske för att jag spred att det bjöds på gratis jäger-shots där...?!). Ett tag befann sig 17 pers på mina knappa 13 kvadratmeter. Mysigt värre! Kvällen kryddades lite extra av besök av Magnus Carlsson (!) och en fin dansuppvisning av teknologer. Vid 23.30 begav vi oss ut på lokal, hemma igen 03.30.
Behöver jag nämna att rummet var ett bombnedslag dagen efter? Näe...tänkte väl det!



Kulturdag med Mogge. (vilken fotograf man är!)
Domkyrkan, lunch på stan, basketmatch, bowling.

Ja thats about it.
Annars rullar dagarna på, vi håller nu till på BMC (biomedicinskt centrum) ett GIGANSTISKT stort hus med mycke liv och rörelse. Sysslar för tillfället med kolhydrater och fetter. Intressant, men rätt krångligt.
Våren har visst kommit nu. Idag har det regnat typ hela dan...usch.

over and out


Kommentarer
Postat av: Mr man

Fin du det var som sagt en grym helg! Är lite skeptisk till vissa bilder... ;-)

2007-03-07 @ 16:00:18
Postat av: Kakan

17st på 13kvm... 0,75kvm/person!! Inte illa, några fler kan du trycka in nästa gång. (mig tex)

2007-03-07 @ 22:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback