Tenta avbockad!

Jajjebox, första tentan är nu avbockad i att-göra-listan.
Det var igår klockan halv nio som den avgörande stunden var kommen.
Var klar 10.30.
Det gick faktiskt skitbra! Fysiologin var lite klurig, men kemin gick som en dans.
Jag var skitnöjd att det kom en fråga om bukspottkörteln, eftersom jag kan ALLT om den...(nörd igen).

En glad överraskning väntade när jag kom hem igår.
En lapp satt på min dörr om att de ska tapetsera om mitt rum på onsdag!! Jihhoo.
Jag tycker om tapeterna jag har, men det kan ju va skoj att få välja ut en alldeles egen!
Just nu lutar det åt att jag tar den här:



Idag är vi LEDIGA, skööööönt.
Dock vaknade jag 07.30 av gammal vana. Ingen sovmorgon här inte.

Schemat för dagen ser ut som så:
- Tvätta
- Baka en kladdkaka
- Åka till IKEA med Jenny, Maria o Hanna och inhandla massa onödiga prylar
- Förhoppningvis få hjälp av mina vänner att ställa alla möbler i mitten av rummet/ta ner tavlor m.m.
- Göra mig iordning
- TENTAFEST!!

Kul kul.


Kommentarer
Postat av: lippe

man blir inte glad när man får reda på att de ska tapetsera. man blir bara inte det! skitdrygt ju.

Postat av: Kakan

klart som fasen att man blir glad!! Se till din feminina sida nu lippe...

2007-02-27 @ 17:03:14
URL: http://select.webblogg.se
Postat av: Gabbsan

Det bästa med målarna är att de gärna kommer vid sju på morgonen...och ja jojo dår är väl du redan uppe, jobbiga morgonpigga!! =) Kul att tentan gick bra!!

2007-02-27 @ 21:23:10
URL: http://gabol.webblogg.se
Postat av: suss

Jojo du vet väl om att du inte kan bo där om de ska tapetsera... Kul at du fixa tenta... rule inatt!" kram

2007-02-27 @ 22:22:45
Postat av: suss

Jojo du vet väl om att du inte kan bo där om de ska tapetsera... Kul at du fixa tenta... rule inatt!" kram

2007-02-27 @ 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback