Modeblogg!

Hippocampus-redaktionen har efter många långa diskussioner beslutat att det nu kommer ett enda inlägg liknandes en modeblogg (dvs innehållande bilder på kläder)! Trots det starka motståndet mot allt vad modebloggar heter som jag har, så kommer här alltså ett sådant inlägg.
Sorry alla seriösa läsare, som väntar sig endast viktiga saker här....öh.

Jag ska ju framöver nämnligen på en reccegask (för er som inte är studenter i Uppsala: en finmiddag/fest på norrlands nation för alla nya studenter, klädsel kavaj), och hade inget att ha på mig.

I söndags (alltså för 3 dagar sen!!) tog jag tag i saken och beställde två kreationer från nelly.se.

Detta är resultatet:


Prickig!


Svart!

Helt oväntat att båda två passade som om de vore uppsytt endast för mig. Grymt bra.
Fattas bara shoes och sen kan jag gå på gask! Jihoo.



Kommentarer
Postat av: s

skitshysta ju... bra inköp! Värst vad du kommer springa på sittningar i framtiden...

2007-02-08 @ 08:40:32
Postat av: Johanna

Svårt att välja båda var supersnygga!

2007-02-08 @ 09:52:52
Postat av: Kakan

bra

Postat av: Robin Folkö

Hejsan..

Lite udda att skriva här men jag hittar inget annat sätt att kontakta dig på. Jag heter Robin och är reporter på lumparblaskan Värnpliktsnytt. För tillfället håller jag på med en specialare om jobb i utlandet och när jag gjorde en randomsökning på Nya Zeeland kom ditt namn upp. Du har alltså plockat frukt på NZ?

Min fråga är enkel: Känner du för att ställa upp på en kort intervju för tidningens räkning? Den skulle handla om backpacking i allmänhet och kiwiplockning i synnerhet. Piece a cake, inget jobbigt alls.

Vore jättekul om du kunde ställa upp. Om du är intresserad får du gärna dra iväg ett mail till mig!

Allt gott!
Robin

2007-02-13 @ 16:10:30
Postat av: Anonym

Hejsan..

Lite udda att skriva här men jag hittar inget annat sätt att kontakta dig på. Jag heter Robin och är reporter på lumparblaskan Värnpliktsnytt. För tillfället håller jag på med en specialare om jobb i utlandet och när jag gjorde en randomsökning på Nya Zeeland kom ditt namn upp. Du har alltså plockat frukt på NZ?

Min fråga är enkel: Känner du för att ställa upp på en kort intervju för tidningens räkning? Den skulle handla om backpacking i allmänhet och kiwiplockning i synnerhet. Piece a cake, inget jobbigt alls.

Vore jättekul om du kunde ställa upp. Om du är intresserad får du gärna dra iväg ett mail till mig; [email protected].

Allt gott!
Robin

2007-02-13 @ 16:11:43
Postat av: Termostaten...

Du kommer helt klart vara snyggaste baben på stället! Ta den prickiga - I like it alot

2007-02-15 @ 16:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback