Lasagne to die for

Nu har jag ledsnat på att hårdplugga inför tentan på måndag.... Inte bra, men vad gör man när kroppen inte gör som hjärnan vill?!

Jag tog och gjorde en herrans massa L A S A G N E!

lasagne

nära lasagne

Å det var inte vilken lasagne som helst, det var förebanne mig den godaste jag ätit sen konfirmationen!

Sorry om det silas dreggel mellan era tangenter för tillfället, men sånt får ni räkna med. Salivproduktionen har med utsöndringen av transmittorsubstansen acetylkolin från nervändssluten att göra, så det är alldeles normalt...

(jag ÄR en nörd)


Hej hej

Kommentarer
Postat av: lippe

var det där en liten diss till morsans lasagne?

Postat av: suss

snygg inzoomning där tycker jag...

2007-02-24 @ 00:01:50
Postat av: Kakan

jag var jävligt sugen, tills jag läste om transmittorsubstansen acetylkolin från nervändssluten.

2007-02-24 @ 23:27:42
URL: http://select.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback