Jag gjordett!!

I fredags fick jag beskedet!
JAG GJORDE DET! Jag kom in på dietistprogrammet!
Oiihooo!
Man ska ju inte göra mer än man behöver, så därför tar man sig ju in den SISTA möjliga dagen sedan tjejen före mig i reservkön (poäng: 18,96, jag 18,94) tackade nej! Stort tack till bananskalsprincipen! Haha.

bananskal

TA ER I BRASAN alla som inte trodde jag hade en chans (jag nämner inga namn, men däribland finns en lite mindre trevlig studierektor)!
Skönaste segern på länge!
Nu har jag FYRA års studier i Uppsala framför mig.
Och det inom det som intresserar mig mest av allt, nämnligen näringslära!
YES!

Fasen, allt går om man bara ger sig f*an på det!
Kom ihåg det!


Kommentarer
Postat av: lippe

Ja gratulerar! Men jag vet inte om jag är nöjd med nya färgerna... Det är lite tjejigt!

Postat av: Jojo

...näe jag håller med...alldeles FÖR rosa. Men jag var så less på den förra bakgrunden, så det här får duga ett tag. Hej

2007-02-04 @ 18:21:09
URL: http://hippocampus.webblogg.se
Postat av: Anonym

grattis grattis grattis

2007-02-04 @ 19:52:52
Postat av: Östersundsbo

Grattis grattis! Ser fram emot fler nyttiga mattips nu då :)

2007-02-05 @ 11:44:47
Postat av: Bodin

Guuu va roligt!! grattis till dig!! Ha de gott!

2007-02-06 @ 10:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback