Tullipaner

I måndags fick vi tillbaks tentan vi skrev förra måndagen.
Jag kände mig säker på att jag hade klarat den direkt efteråt,
men när läraren nämnde att vi skulle få tillbaks den inom ett ögonblick
så blev jag sådär lite osäker som vanligt.
"Det kan ju faktiskt ha gått åt pipskogen" tänkte jag (konstigt ord förresten).

Men det hade gått precis som väntat! Puh!
3,5 poäng från VG!

För att fira detta köpte jag en bukett tulpaner, i alla dess färger, 
med några kvistar videkissar (ytterligare ett underligt ord) i.
Tänk vad några stora grässtrån i ett glas kan göra en glad!


                   

Inte visste jag att tulpaner är sånna stordrickare!
De har druckit TVÅ stora dricksglas vatten på två dagar.
Det är typ mer än vad jag dricker det.


Annars då?
Jo jag har börjat mitt nya liv nu.
Trotsar min fortfarande snuviga näsa och tränar för fullt!
Tre pass på tre dagar, plus att jag har jobbat 6 timmar idag.

Det var allt från mig.
hej


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh tulipaner! Nu får jag vårkänslor! Missade er på gymmet idag, träffade Sara å Emma efteråt. Kram kram!

2008-02-28 @ 20:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback